ومن سر براوردم از این خاک............................اندیشه

دوستان بادرودی گرم
ومن (اندیشه) در این روز....دراین سرزمین سبز ازخاک سربرون آوردم
می خواهم درکنارشما باشم
می خواهم در کنارشمارشدکنم
می خواهم با شما بخندم...گریه کنم
می خواهم در کنارشما پرهای پروازم را آزمایش نمایم.
من یک نونهالم......باورم کنید
دستم را بگیرید..آرزوی درخت شدن در سردارم
می خواهم قدبکشم...درخت شوم
می خواهم سایه سارشوم... وروزی شاید بباربنشینم
واین شدنی نیست مگر با هم دلی هم راهی و مهرافشانی شما
اندیشه یک نو آموزاست
به اندیشه یاددهید
اندیشه را راهنمائی کنید
ازاندیشه انتقاد کنید تا در تنورنقد پخته شود....! باسپاس از شما همسایه ها.
همسایه تو....خویشتن دیگرتوست
که در آنسوی دیوارساکن است.
در همدلی....همه ی دیوارها فرو می ریزند
وتو خویشتن خودرا در آنسوی دیوار می بینی.................خلیل جبران


نظرات 5 + ارسال نظر
شازده خانوم دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

گویا من اولین نفریم که افتخار نوشتن در اینجا را دارم ضمن ارزوی موفقیت امیدوارم تا اخر زیبا بنویسید

سهیک*** دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

اندیشه گرامی با درود وسپاس فراوان از مهرافشانیهای شما
زایش شما را تهنیت می گویم امیدوارم بتوانی درکنار هم گرایان دوستان خوبی برای خودت پیدانمائی..
دوستی های استوار
به استواری البرزسرافراز.............................
این هم اولین هدیه بدنیای بی مرز آمدن شما............
بیائید در این لحظه های ناب بودن
ذهن خودرا از همه چیز خالی کنیم
بیائید گونه ی خودرا به شیشه پنجره بچسبانیم و
باران را تماشاکنیم
باران مرگ زندگی سازخودرا
بی بهانه در تماشاگه ما گذاشته است.........بوبن
تندرست و شادکام و موفق و جستجوگرباشی نازنین

شازده خانوم دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ب.ظ http://shazdekhaoom.blogsky.com

ممنون از شعر زیبایت و ممنون که به من سرزدی...منم از اشنایی با شما مفتخرم.بازم بیا اون ورا....خوشحال میشم

یه دوست دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه ویزا کارت به اعضا محترم و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com
www.money4u.blogfa.com

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد