من عشق رااز که ......آموختم..............................اندیشه

من از عشق آموختم
وفاداری را..........
از دریا آموختم
بی کرانه بودن را......
ازنسیم آموختم
نوازش دلبرانه را..........
از کوه آموختم
ایستادگی را.........................
اززن آموختم
دوستت دارم ها را...........
ازکودک آموختم
زلالی و پاکی ذهن را..........بی پیرایگی را.................
از خردمندان آموختم
آزاداندیشی را
اولین آموزگار من ........مادر بود
اوبمن آموخت درس عشق را........عاشقی را........فداکاری را.......دلباختگی را.......جان فدایی را

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیک*** چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

اندیشه جان با درودی گرم.............................***
بدرستی که مادر در عشق.......سخن نخست و آخر است
عشق مادر به فرزند.....بی مانند و نایاب است
شگفتی ساز است....شورآفرین است..
بقول ایرج میرزا.....شبها بر گاهواره ی من
بیدار نشست و........خفتن آموخت..
تندرست و موفق و شادکام باشی نازنین دوست.

بنفشه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ http://2561904.blogsky.com

اندیشه جان همه پست هایی را که به دلیل مسافرت نخونده بودم خواندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد