نغمه ی خواندنی............................................اندیشه

                                زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

                            هر کسی نغمه ی خود خواندو از صحنه رود

                                       صحنه پیوسته بجاست

                                 خرم آن نغمه که یاران بسپارند بیاد

این شعر سالها  بصورت خوشنویسی شده در اتاق پدر و مادرم روی دیوار بود

هرگاه به طور اتفاقی به این شعر برخورد می کردم  بی تفاوت از کنارش رد می شدم

اما این بار فرق داشت.یک حس غریبی مرا به ایستادن و اندیشیدن واداشت ساعتی نشستم و

فکر کردم.در نزدیکی خودم افرادی را شاهد بودم که عمر خود را تباه کردند و از دنیا رفتند.ای کاش

زاده نشده بودند.

 اندکی از آشنایان خود فراتر رفتم و جامعه ی بزرگتری را در نظر گرفتم:

حاکمان سنگدل،قاضیان عادل،دژخیمان،خونخواران،دانشمندان،مخترعان و......

ّهمه ی آدمیان در صحنه ی یکتای هنرمندیشان آمدند و می آیند و خواهند آمد.

همه هم رفتند و می روند و خواهند رفت.

همه و همه نغمه ی خود را می خوانند،خوشا بحال آنانکه نغمه ی شان بخاطر سپرده شود.

هنوز هم سردمداران ستمگر در این دنیا زندگی می کنند........

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

بنفشه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

خیلی خوشحالم که برگشتی.مرسی از لطفت.امیدوارم قلمت دیگه ایست شش ماهه نکنه.پاینده و برقرار باشی .

امیر حسین ناظرحضرت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.nazerhazrat.mihanblog.com

سلام وبلاگ جالبی دارید اگر لینک من رو گذاشتید به من خبر بدید درصمن از توجه شما به وبلاگ بنده متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد