به او می نگرم.............................................اندیشه

به او می نگرم..........

 به چشم های نافذش............

به قامت سرو مانندش.............

به کمان ابروانش...........

غرور وجودم را فرا می گیرد..............

چند سال پیش را با یاد می آورم..........

زمانی که چهار دست و پا راه می رفت و چند واژه ی تازه را که باد گرفته بود

تکرار می کرد.........

مثل باد گذشت...........

غرق در این اندیشه ها گرمی دستانی را بر شانه هایم احساس می کنم.................

احساس می کنم که می توانم به آن دست ها اعتماد کنم.................

برمی گردم و اورا می بینم که لبخند می زند.........

در پناه او احساس آرامش می کنم...........

حال من به او وابسته ام.........

نظرات 10 + ارسال نظر
! سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام دوست گرامی
-----------------
اگر یادتون باشه در رابطه با مرجع سخن زرتشت نیک خصال
سوال کرده بودم
امروز کامنت شمارو خوندم
از لطفی مه داشتین و اون کتابو معرفی کردین بی نهایت ممنون ..تو اولین فرصت اونو تهیه می کنم .
--------------------
قبلاْ هم بهتون گفته بودم تو صحبتهای این تیپی باید مستند صحبت کرد .
با خوندن اون کتاب راحت تر می تونم در بارش صحبت کنم
-----------------
صحت اون جمله باید باعث فخر و سربلندی هر ایرانی باشه
زرتشت سخنانی رو گفته ... که ادیان رسمی بعد از اون به نوعی سخنان زرتشت رو تکرار کردن
---------------------
حکایت ما حکایت یار در خانه ما گرد جهان می گردیم هست .
من جزو اون کسایی نیستم که با دین اسلام یا هر دین دیگری عناد داشته باشم
مهم برای من همون سه اصل زرتشت هست
سه اصلی که مستقل از هر آیینی قابل اجرا هست
---------------------
از اینکه سوالمو بی پاسخ نموند ممنون هستم
---------------
من تو فضای وب اگرچه عاشقانه می نویسم
ولی بیشتر با وبلاگهایی در ارتباط هستم که به دنبال خرد هستند
البته عشق و محبت رو هم بخشی می دونم که در تلطیف روح
و روان خیلی کمک دهنده هست
---------------------
خوشحال می شم که رابطه خودتونو با وبلاگ من که شاید به ظاهر سطحی هست قطع نکنید
---------------
تو نوشته بالا کلمات عرب زده خیلی زیاد هست .... باید ببخشید چونکه معادل اونا یا وجود نداره و یا اینکهکم کاربرد هست و یه بخشی از اون جمله های مشابه رو هم یاد نگرفتم
-------------
پیروز و کامکار باشید
!

spring چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ

I love you!
هنوز ایرانی؟

دختر هزار لبند یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://sadeyes.blogfa.com

سلام اندیشهء عزیزم....
هنوز نرفتی و من دلتنگتم....
عاشقانهءقشنگ... کوتاه... ساده....و جالبی بود.....
زود به زود به روز کنی ها....
دلمون برات تنگ می شه....مواظب خودت باش... دوستت دارم....سما

عرفان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

اندیشه جان
دورود بی پایان بر تو که بهترینی
بقول گوته :‌
- کردار همه چیز است ِشکوه و افتخار هیچ چیز نیست
- زیبائی مهمانی است که همه جا مقدمش را گرامی می دارند

آرامش یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ

می ستایمت اندیشه
می پرستمت اندیشه که اندیشه ای ژرف داری
سخنانت بر عمق دل می نشیند .....وای که چه حال غریبی دارم اندیشه ......................
بر من ببار همانند ابر بر زمین
بر من ببار....................

عرفان چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

اندیشه جان دورود
جای خالیت آزارمان می دهد
به امید دیدارت هستیم
دورود و دو صد بدرود

آرامش شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ

اندیشه جان عزیز
چرا پاسخی از مهر و صفا و وفا نمی دهی ؟
چرا بر من نمی باری ؟
بر من ببار ..از تو خواهش کرده بودم که بر من بباری همچون ابر رحمت
بر من ببار ..................

ayda یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://absurd.blogfa.com

سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبائی دارید.
ادرستان را از یکی از دوستانتان گرفتم.میخواستم در خصوص تحصیل در هند با شما صحبت کنم.ادرس میل و ای دی من که همان ادرس میلم است در قسمت نظرات داده شده.ممنون میشوم که به شکل ان لاین کمی از وقت و تجربه تان را در اختیارم بگذارید.
با سپاس.

بنفشه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

اندیشه جان همچنان منتظر اپ کردنت هستم زیاد به حرف نزدنم توجه نکن.

گندم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://7052822.blogsky.com

بنفشه اینجا هم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد