کوتاه اما خواندنی...

ـ بدانیم که عشق به خداوند بالاترین عشق است و عشق به خداوند حاصل عشق به خود است

ـ هدف زندگی حرکت در سیر کمال است.

ـ زندگی یعنی زنده بودن و برای زنده بودن شرایط را مهیا کردن.

ـ معاد در وجدان شکل می گیرد و انسان بایستی پاسخگوی وجدان خویش باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
ایام خوشتان را تبریک می گویم و به شما هدیه می دهم برای گرفتن هدیه تان به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم که درباره موضوع وبلاگم فکر کنید و نتیجه تصمیم و نظر خود را از تمام موضوع آن به من بگوید پس رسما به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
ازوبلاگتون استفاده کردم ولی خیلی دوست دارم به وبلاگم بیایی و درباره مطالب اون فکرکنی و به من کمک کنی
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد